Post – Van uurtje factuurtje naar schaalbare impact



Ik coach directies en train sales teams. Al 21 jaar doe ik dat met veel plezier, resultaat en ambitie.

Dagelijks spreek ik ondernemers, directeuren en commercieel directeuren over omzet, winst en groei. Maar die gesprekken voer ik ook met mezelf. Want prediken is makkelijk, presteren is iets anders.


Fouten gemaakt, niet schaalbaar

Door de jaren heen maak ik als ondernemer en als mens fouten, of noem het voortschrijdend inzicht dat ik krijg. Mijn businessmodel is uurtje factuurtje. Hoewel dat een goed inkomen oplevert, zit daar ook de beperking in: ik ben het bedrijf. Niet schaalbaar, niet verkoopbaar.


Hieperdepieperdepiephoera 

Begin volgende maand word ik 60. Ik ben fysiek en mentaal fit en blijf met energie,  directies coachen en verkoopteam trainen, nog jarenlang. Tegelijkertijd bouw ik aan iets dat groter is dan ikzelf.


📞 AI-software voor kwaliteitsmonitoring van telefoongesprekken 

Samen met ervaren ontwikkelaars heb ik AI software ontwikkeld die bedrijven helpt om de kwaliteit van hun in- en uitgaande telefoongesprekken te borgen, meten en beter vast te leggen. Deze oplossing is commercieel interessant en ondersteunt direct legal compliance. Bedrijven krijgen inzicht in trends, prestaties en klantbeleving en beschikken over betrouwbare verslaglegging voor audits en naleving van wet- en regelgeving.


Met deze AI oplossing kunnen organisaties:

  • Trends in telefonische communicatie vaststellen
  • Kwaliteitsmonitoring van telefoongesprekken
  • Verbeterpunten analyseren in de communicatie
  • De commerciële slagkracht vergroten
  • Compliance en juridische zekerheid versterken


Wilt u weten hoe deze technologie uw bedrijf kan helpen?

Bel +31 (0)36 522 6464 of mail naar info@more-profit.nl



AI gespreksanalyse voor sales, service en compliance


1. AI gespreksanalyse voor beter inzicht in telefoongesprekken

In veel organisaties zijn telefoongesprekken met klanten, leveranciers en partners een essentieel onderdeel van zakelijk succes. Tot de komst van AI was het vrijwel onmogelijk om de kwaliteit van deze gesprekken structureel te meten. Met onze AI gespreksanalyse kunnen bedrijven zowel in- als uitgaande telefoongesprekken automatisch meten, analyseren en borgen. De software herkent trends, signaleert verbeterpunten en geeft concrete adviezen om de gesprekskwaliteit te verhogen. Dit leidt tot een hogere klanttevredenheid, betere salesprestaties en meer omzet.


2. Compliance en verslaglegging

Naast commerciële voordelen speelt ook legal compliance een steeds belangrijkere rol. Wet- en regelgeving vereist in veel sectoren dat gesprekken goed worden vastgelegd en verantwoord. Onze AI oplossing zorgt voor volledige en nauwkeurige verslaglegging, waardoor bedrijven altijd kunnen aantonen wat er is besproken. Dit vermindert juridische risico’s, ondersteunt audits en geeft directies en commercieel directeuren meer grip op hun bedrijfsvoering.


3. Van coaching en training naar schaalbare AI software

Met 21 jaar ervaring in het coachen van directies en het trainen van sales teams weet ik waar gesprekken commercieel en inhoudelijk beter kunnen. Die kennis hebben we gecombineerd met de expertise van ervaren ontwikkelaars om een schaalbare AI softwareoplossing te bouwen. Het resultaat is een tool die niet alleen gesprekken meet, maar ook meetbare verbeteringen realiseert. Bedrijven vergroten hiermee hun commerciële slagkracht, optimaliseren klantbeleving en versterken compliance.


Kernwoorden:

Legal | compliance | Voip | Software |
Telefoon | Trends | Borgen | Meten | kwaliteit |Communicatie | Telefoongesprekken |

Reacties

Populaire posts van deze blog

Stinkt het in jouw bedrijf?

De beste performance coach van Nederland

Verkopers die falen